GET uten troverdighet

Av
DEL

LeserbrevMandag 4.3.kl 14.23: SMS fra Get: Problemer i ditt område, ikke nett, fasttelf. tv, rettetid foreløpig ukjent.

Kl.17.00 ringer jeg Get for oppdatering, en stemme svarer: ingen av våre operatører er ledig for øyeblikket, vi kan ringe deg opp igjen, du mister ikke plassen din i køen, tast 1.

Kl.18.00 ringer jeg igjen, får samme beskjed, men nå venter jeg. Etter 37 minutter svarer en meget hyggelig herre og beklager at pga.en stor feil i Trøndelag (!) var det stor trafikk,men får oppgitt forventet rettetid er kl.22.00, og lover å holde meg oppdatert med sms.

Kl.21.05 ny sms: Årsak til feilen er brudd på en fiberkabel, tidkrevende arbeid gjør at det vil ta lengre tid enn tidligere antatt, ny forventet rettetid Kl.01.00.

Tirsdag 5.3.kl.08.30: Ny sms: pga. skadens omfang har vi ikke fått rettet feilen, våre teknikkere jobber fortsatt med feilrettingen, ny forventet rettetid Kl.16.00  Kl.10.25 ny sms:utfallet skyldes overgravd fiber kabel mellem Greåker og Halden forventet rettetid kl.16.00. Forstår jeg dette rett er det først nå de vet hvor bruddet er. Kl.16.00 ny sms: Jobber fortsatt på spreng ny rettetid 20.00. Feilen rettet kl.17.00.

Spørsmålet er: Driver Get med bevist feilinformasjon om rettetider,eller har Get så inkompetente teknikere, at en feil de beregner rep. på ca 7 timer tar 22 timer lenger tid.

Dette virker meget useriøst, og er helt uakseptabelt. Jeg ber derfor at rette vedkommende hos Get gir en troverdig forklaring på dett her i HA.

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags