Trond Lie svarer Hanne Lund-Nilsen

LYKKE: – Enhver markedsfører hadde gispet av lykke for å få «kloa i» en e-postliste i den størrelsesorden som Allsangen må besitte, skriver Hanne Lund-Nilsen i dagens Signert.

LYKKE: – Enhver markedsfører hadde gispet av lykke for å få «kloa i» en e-postliste i den størrelsesorden som Allsangen må besitte, skriver Hanne Lund-Nilsen i dagens Signert. Foto:

Av
DEL

MeningerDette er gode ideer og jeg er svært enig i det du skriver. Vi i Allsang på Grensen har hatt flere møter med Liv på turistkontoret om dette , for å finne ut hvilke «tilbud» som ville egne seg best . Det største problemet er de nye reglene om personvern (GDPR) . Vi har ikke anledning til å bruke gamle lister . Vi er etter loven pålagt å spørre billettkjøperene om de ønsker å få tilsendt andre tilbud fra oss før vi sender noe ut . Dette arbeidet har vi påbegynt og har foreløpig 2500 navn og adresser.

Vi fortsetter selvfølgelig arbeidet med å skaffe flere adresser, men det kommer til å ta litt tid . Takker for gode innspill og skal sammen med Liv se om vi kan lage noen tilbud som er enkle å formidle på vår side hos Ticketmaster , slik at de som aktivt selv går inn på siden kan se tilbudene.

Artikkeltags