Gå til sidens hovedinnhold

Jobber på spreng på HAs kundesenter

Artikkelen er over 4 år gammel

Kundesenteret til Halden Arbeiderblad opplever store etterdønninger etter helgens avisdistribusjon.

Overgangen til nytt distribusjonsfirma skjedde forrige lørdag som følge av at Posten sluttet med lørdagslevering.

– Ring senere eller i morgen

Fra kundesenteret meldes det om at bemanningen er på topp, men at det ikke er tilstrekkelig ved så høyt trafikknivå som de opplever mandag ved 10-tida.

– Vi har for øyeblikket 360 kunder i kø, og ventetiden for den som har ventet lengst er i skrivende stund 19 minutter. For kunder som har bedt oss om å ringe tilbake, så ringer vi disse i løpet av dagen, informerer Ole Morten Ona Ringdal som er direktør for Amedia Kundesenter AS.

Han oppfordrer abonnentene om prøve igjen.

– Ring oss senere på dagen eller i morgen. Alternativt kan dere kontakte oss via Min Side eller e-post. Kundesenteret beklager de ulemper dette medfører, sier Ringdal.

Kommentarer til denne saken